Ştiaţi că?

  • Lamele ştergătoare au o contribuţie semnificativă la siguranţa traficului? Şi cu toate astea, în comparaţie cu celelalte componente care au legătură cu siguranţa, ştergătoarelor li se acordă cea mai puţină atenţie.
  • Lama ştergătorului lunetei se toceşte la fel ca şi cele ale parbrizului? Toate ştergătoarele ar trebui schimbate în acelaşi timp.
  • Ştergătoarele fac subiectul unor performanţe destul de impresionante? În medie, o lamă de ştergător, parcurge pe suprafaţa parbrizului, în şase luni, circa 800 de kilometri.
  • Din cauza radiaţiei solare, a ozonului şi a altor factori de mediu, cauciucul fiecărei lame de ştergător devine, în cele din urmă, poros,crăpat şi dur?
  • Reziduurile dure, de la insectele lipite de parbriz, precum şi gheaţa şi temperaturile scăzute din timpul iernii pot deteriora muchia fină a lamei ştergătorului?
  • Atunci când lamele ştergătoarelor sunt deteriorate, ele lasă dâre sau o peliculă de murdărie pe parbriz şi pot scârtâi sau sări pe sticlă? Acestea sunt semne clare că ar trebui schimbate.

Lamele pentru ştergătoare originale, AERO, de la SKODA…

  • Curăţă bine în timpul oricărui tip de precipitaţii şi la toate temperaturile, fără să lase dâre pe parbriz.
  • Asigură o presiune egală pe toată zona de contact, graţie şinelor flexibile de înaltă precizie, care sunt perfect adaptate curburii parbrizului.
  • Oferă un nivel constant de performanţă pe întreaga durată de viaţa.
  • Funcţionează lin şi egal.Nu vor sări sau scârtâi pe suprafaţa din sticlă, graţie materialului cauciucat şi a unui strat de alunecare extraordinar de neted.
  • Graţie formei lor aerodinamice sunt eficiente chiar şi la viteze mari.
  • Materialele din care sunt fabricate lamelele ştergătoarelor sunt foarte rezistente la temperaturi mici şi permit funcţionarea acestora la parametri normali chiar şi în timpul iernilor grele.
  • Au un indicator de uzură integrat, care va reaminti şoferului când este momentul să schimbe lamele.